Twitter Facebook Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
Satu Perjalanan Ke Arah Financial Freedom

06 March 2014

Sambungan kisahnya

Jumpa lagi,

Seperti yang dijanjikan, kita sambung lagi sembang2..then baru kita ceta nak wat apa.

ok, dalam dok layari internet tu, aku terjumpa satu web ni.. baca saja2 jer asalnya..tapi tah mcm mana rasa tergerak hati nak wat research skit. So dlm satu hari tu, wat research jela..baca baca dan baca apa yg ada dan terjumpa..semakin menarik hati aku.

Sebenarnya rasa aku dah lama dah aku perasan benda ni, cuma wat xtau jer..xde nak amik pot sgt. Tapi aku ternampak satu benda yg aku rasa potensinya adalah luas pada tafsiran aku..tp serious aku ckp... Bukan sebab ayat2 marketing yg org dok ajak join tu yg menarik minat aku, dah bertahun dah aku dengar skrip yg sama..benda jer yg berubah. Cuma kali ni aku rasa bila aku pikir2 sambil dok baca tu, bendanya mmg menarik dan potensinya masih luas.

Apa benda tu?

Ni linknya: KLIK SINI

Tapi, yg sebenarnya buat aku rasa nak join tu bila aku tgk video kat youtube tu, nanti aku bgtau kenapa. Sebab mungkin ada yg akan kata mcm ni,..

"alah, benda ni ke",
"intro mcm best jer, ni jer bendanya"
"benda ni dah lama la"

senang ceta mcm2 la kan..sama la mcm yg ingat dulu2 pun bila aku tgk psl benda2 jual barang ni, aku pun mcm tu, tapi x kisahla, sebab aku just nak share apa yg aku "nampak" di sebalik video ni.

Kalau nak jelas lagi boleh tgk video tu kat bawah, nanti aku bagitau apa yg aku "nampak" k.

layan dulu, nanti aku post lagik kemudian pasni :)

Share:

1 comments:

Cake Pop Recipes said...

Great reading your blog

Search Box by All Blogger Tricks

Langganan Artikel Percuma

Dapatkan Artikel terbaru yang sentiasa diupdate secara percuma. Jadilah yang pertama mengetahuinya!! Masukkan email Anda di bawah dan klik Subscribe:

Delivered by FeedBurner

Search This Blog

ChatBox

Hubungi Saya:


Nuaraca
Tel/SMS/Wasap: 012 2876187
email: nuaraca@gmail.com

FB:
https://www.facebook.com/nuaraca



Popular Posts

Featured Posts

Recent Comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Total Pageviews

link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://blogger-json-experiment.googlecode.com/svn/resources/blogger-feed-rotator-plugin/default-style.min.css"/>

top navigation

Blog Directory
Blog Directory & Search engine
blogarama - the blog directory
Blog Directory by Blog Flux

Link Partner

Nuaraca

Letakkan Logo ini dengan menggunakan kod di atas ke web atau blog anda dan emailkan web atau blog anda ke

nuaraca@gmail.com

Copyright © Nuaraca Network | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com & Distributed By Protemplateslab